Wat kunnen wij verbeteren?

Wij vinden het belangrijk goede zorg te verlenen en te luisteren naar de wensen van de cliënt. Daarom nodigen wij jou uit om je mening te geven en te klagen als je ontevreden over ons bent. Je kunt iets wat je vervelend vindt natuurlijk bespreken met een naaste of familielid, maar wij doen ook graag iets met je opmerkingen of ervaringen.

Onvrede start vaak klein, maar kan steeds groter worden als je niet de mogelijkheid krijgt om je ongenoegen te uiten. Daarom horen wij het graag snel als je met iets rondloopt. Door je serieus te nemen kunnen we de zorg voor jou en andere patiënten verder verbeteren. Heb je een klacht of wil je een verbetering doorgeven? Mail dan naar info@mind-up.nl of neem contact met ons op. 
 

Niet alleen cliënten kunnen ons verbeteringen aanreiken. Wij nodigen ook familie en andere naastbetrokkenen uit ons te informeren als de begeleiding niet naar wens verloopt of als er anderszins een klacht is.

Geef je mening!

Het kan zo zijn dat je niet alleen een mening wilt geven, maar juist een persoonlijke reactie wilt op een klacht. Er zijn verschillende wegen die je daarvoor kunt bewandelen. Welke weg voor jou de beste is, bepaal je zelf.

Dat kan op de volgende manieren

  1. Klagen bij MindUp en GGZ Friesland

  2. Klachtencommissie

  3. Externe klachtmogelijkheden

 

Bovenstaande links verwijzen door naar de pagina's op de website van GGZ Friesland. De informatie op deze pagina's is ook van toepassing op klachten voor MindUp.

 

Je staat er niet alleen voor 

Als je een klacht wilt indienen, op welke manier dan ook, kunt u ondersteuning krijgen van:

  • Patiëntvertrouwenspersonen

  • Familievertrouwenspersonen

  • Klachtenfunctionaris

Adres- en contactgegevens van bovenstaande personen en functionaris vind je hier.

Je komt dan terecht op de website van GGZ Friesland. De informatie op die pagina's is ook van toepassing op klachten voor MindUp.